Informatieavond voor organisatoren van evenementen

Geplaatst: 28-8-2024

Op dinsdagavond 10 september 2024 van 19:00 tot 21:30 uur organiseert de gemeente in het gemeentehuis een informatieavond voor organisatoren van evenementen. We starten gezamenlijk. U kunt kennismaken met een aantal nieuwe gezichten binnen de gemeente. Ook informeren we u over de stand van zaken rond het evenementenproces, het herzien van het evenementenbeleid en kijken we vooruit naar evenementen in 2025.

Daarnaast willen we van u horen waar we rekening mee moeten houden bij het herzien van het evenementenbeleid. Andere tips en ideeën horen we ook heel graag. Daarvoor gaan we in kleine groepjes in gesprek. Tot slot kunt u netwerken met andere organisatoren, maar ook met ambtenaren en de aanwezige vertegenwoordigers van politie, brandweer en GGD/GHOR. De laatste partijen adviseren de gemeente over vergunningaanvragen.

Aanmelden

Bent u actief als organisator van een evenement in de gemeente Moerdijk? Mis deze avond dan niet en meld u aan per mail: apv.evenementen@moerdijk.nl